niedziela, 12 stycznia 2014

Carlos Ruiz Zafon

Dziennikarz. Urodził się w Barcelonie 
(25 września 1964r.) 

Przedstawiam Wam Carlosa Ruiz  Zafona jako   kolejną  zapowiedź , tym razem  - krok po kroku -  poświęcę więcej czasu   serii  jego  twórczości. 

 Autor powieści młodzieżowej -   "Książę mgły" , "Pałac Północy" , " Światła Września" i "Marina" 
Autor   najsłynniejszej trylogii   - "Cień Wiatru", "Gra Anioła" oraz "Wiezień nieba" -  która stanowi historię o Cmentarzu Zapomnianych Książek  

                                                                               
Jest jednym  z najlepszych pisarzy z jakimi miałam do czynienia.  Jego książki od pierwszej    do ostatniej , które dane mi było przeczytać wywołały we mnie różne odczucia, w pozytywnym znaczeniu - niedosyt, który sprawia, że chcę więcej. 
Wszystkie czytałam z zapartym tchem, nie mogąc przestać.

Z ogromną niecierpliwością i ciekawością oczekuję kolejnych powieści tego autora. Wiem, że mnie  nie zawiedzie.

W najbliższych postach doglądajcie  moich  kilku słów o pierwszych powieściach Carlosa Ruiz Zafona.                                                                                                                                                                                                                



"Czytaj książki... pozwól rozwijać się wyobraźni"
(fot. www. lastfm . pl)      
                                                                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz